Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Logo Lidla na Posejdonie. Mamy odpowiedź sieci

Bogna Skarul
Bogna Skarul
Nadal sporo kontrowersji wzbudza szyld Lidla, jaki wisi na nowo powstałym budynku Posejdona. Szczecinianie się podzielili na tych, którym kolorowy szyld nie przeszkadza i na tych, którzy woleliby, aby logo Lidla było bardziej stonowane.

Parę dni temu zapytaliśmy przedstawicieli sieci Lidl o kontrowersyjny szyld na nowoczesnym budynku Posejdona i o to dlaczego sieć nie chce zmienić logo, mimo próśb i apeli, aby dostosować logo Lidla do estetyki całego budynku.

Apel do mieszkańców

To Igor Podeszwik z Nowego Szczecina zaapelował do mieszkańców, aby szczecinianie wysyłali listy do Lidla z prośbą o demontaż kolorowego szyldu, który został umieszczony na elewacji.

Przykładowy list w tej sprawie na swojej stronie internetowej umieścił Szczeciński Ruch Miejski.

Twierdzi, że taki kolorowy szyld to nie tylko oszpecanie budynku Posejdona, ale też całego miasta. Przywołuje bardziej stonowane szyldy, jakie pojawiły się na sklepach Lidl w Dusseldorfie czy w Warszawie.

Dodatkowo powołuje się na stan prawny, jaki obowiązuje w tej części miasta.

- A prawo to nam przypisuje rację - dodaje i na dowód przywołuje odpowiednie paragrafy i uchwały w sprawie umieszczania reklam, banerów, czy siatek reklamowych w rejonie Bramy Portowej.

ZOBACZ TEŻ:

Awantura o kolorowy szyld na budynku Posejdona w Szczecinie

Co na to Lidl

- Chcielibyśmy poinformować, iż sieć sprzedaży Lidl Polska liczy w tej chwili około 700 sklepów, ulokowanych na terenie całego kraju, obsługiwanych przez 11 Centrów Dystrybucyjnych - napisała do nas Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications Lidl Polska. - Otwieramy kilkadziesiąt sklepów rocznie i takie tempo ekspansji planujemy utrzymać, rozwijając się w sposób organiczny.

Lidl przyznaje, że na początku marca 2020 r. zamierza otworzyć nowy sklep Lidl Polska w wynajmowanej przestrzeni w budynku Posejdon w Szczecinie.

- Otwierając nasze sklepy, dostosowujemy wygląd budynków do sąsiadującego z nimi otoczenia - pisze Aleksandra Robaszkiewicz, ale zaraz też dodaje: - Tak jest również w tym przypadku - nasza witryna sklepowa od strony Bramy Portowej zostanie wyklejona nośnikami w monochromatycznych barwach.

Zobacz też:

Szczecin: Pierwszy sklep w Posejdonie. Na otwarciu tłumy [ZDJĘCIA]

To logo będzie kolorowe, ale małe

- Nasze logo zamieszczone na elewacji budynku Posejdon również jest niestandardowym rozwiązaniem - dodaje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications Lidl Polska. - Jest to najmniejsze logo, jakie kiedykolwiek umieściliśmy na naszym sklepie. Zamieszczony na Posejdonie logotyp jest ponad dwa razy mniejszy od stosowanego przez nas logo.

Przedstawicielka Lidla dodaje przy tym, że „nowy sklep w Szczecinie w Posejdonie będzie oferował klientom różne rozwiązania, które podwyższą komfort dokonywania zakupów. Powierzchnia sali sprzedaży wyniesie ok. 1200 mkw., a dla zmotoryzowanych klientów dostępny będzie parking na kondygnacji -1.”

Podzieleni mieszkańcy

Tymczasem na naszej stronie internetowej nie brakuje wypowiedzi internautów, którym kolorowy szyld Lidla nie przeszkadza, ale i tych, którzy uważają, że zmiana kolorystyki logo to dbanie nie tylko o estetykę samego budynku Posejdona, ale i całego miasta, które jest zalepione kolorowymi szyldami, naklejkami, banerami i tworzy chaos informacyjny w mieście.

ZOBACZ TEŻ:

Zobacz nowy "Posejdon" od środka. Byliśmy na budowie [WIDEO, ZDJĘCIA]

ZOBACZ TEŻ:

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na szczecin.naszemiasto.pl Nasze Miasto